tirsdag den 31. marts 2009

Så nærmer vi os april's nar

Og ja, der er gået en rum tid, siden det sidste indlæg, tanker og ideer har der ellers været mange af, de er kommet til udtryk andre steder, bl.a. har jeg lagt lidt energi i peacealliance, der handler om at skabe fred i verden i fællesskab.

Nu er der så sket en forandring, der gør at jeg er på udsigt efter nye udfordringer, og glæder mig utroligt meget til at finde det rigtige. Jeg er nemlig stoppet hos SuperOffice, her pr. 31. marts 2009, det blev til små 1,5 år.

Jeg har inden jeg begynder min søgen, besluttet mig for at gå en rigtig lang tur, nemlig "el caminoen". Jeg har igennem flere år været inspireret af mange artikler og historier fra denne vandring, at jeg tager den nu, hvor muligheden er der.

Jeg har lige været ude at købe, vandrer sko, comspeed, englehud, sokker, håndklæde og sovepose, så er næsten klar og kører imod Spanien torsdag morgen 2/4 og forventer at komme hjem igen primo maj.

Jeg vil forsøge, så vidt muligt at opdatere min færden her på denne blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar